Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, facilitar un accés més ràpid als mateixos i personalitzar mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús.Podeu obtenir més informació a la nostra política de cookies

x

ELS CLIENTS PODEN TRIAR EL DIA DE PAGAMENT
dijous, 17 / agost / 2017
calendari

Aterca aplica un nou sistema de pagament més fàcil i còmode per als usuaris. A partir d’ara, els clients tindran l’opció de decidir quin dia del mes volen que la companyia carregui el seu rebut del consum d’aigua. D’aquesta manera, Aterca garanteix als usuaris més llibertat a l’hora de realitzar el pagament i els facilita l’organització i la gestió de les seves despeses.

Per tal de poder gaudir d’aquest servei, els clients hauran de tenir el rebut d’aigua domiciliat. Seguidament, hauran de fer la petició a la companyia a través d’una de les següents vies: trucant al telèfon d’atenció al client 902 250 070, escrivint a l’apartat “Contacta” de l'Oficina Virtual o apropant-se a la seva oficina habitual. 

Un cop s’hagi aprovat la sol·licitud, es generarà la factura amb la periodicitat que l’usuari tingui assignada i es comprovarà si hi ha un dia preferit de pagament. Aterca retindrà l’enviament del càrrec al banc fins el dia triat pel client. D’aquesta manera, l’usuari rebrà el càrrec el dia elegit o uns dies després, però mai serà abans de la data escollida.

 

:


CONVOCATÒRIA DE LA JUNTA GENERAL ORDINÀRIA D’ACCIONISTES
divendres, 26 / maig / 2017
Carpeta

El Consell d’Administració ha acordat convocar la Junta General Ordinària d’Accionistes, que se celebrarà en el domicili social, a Santa Ponsa (Terme Municipal de Calvià –Mallorca), carrer Alacant, número 30, Polígon Son Bugadelles, el dia 27 de juny de 2017, a les 9.30 hores en primera convocatòria i, si escau, en segona, el dia següent al mateix lloc i a la mateixa hora.

Ordre del dia

 

:


LLANCEM LA QUOTA FIXA MENSUAL PER PAGAR EL REBUT DE L’AIGUA
dimarts, 28 / març / 2017
12gotes

Des d’Aterca oferim als nostres clients un sistema de pagament d’una quota fixa, el qual suposa un important avantatge per a les famílies, que d’aquesta manera sabran exactament quant hauran de pagar cada mes, independentment del consum realitzat.

Es tracta d’una nova modalitat de pagament per la que cada mes l’usuari abona una quantitat fixa en concepte d’aigua i passats 12 mesos, la regularitza. D’aquesta manera, les famílies poden fer una millor planificació i distribuir les seves depeses habituals de manera uniforme. El sistema no suposa cap canvi en les condicions del contracte. Els comptadors es segueixen llegint i es continua facturant amb la mateixa periodicitat que cada titular té assignada. L’únic que canvia és la quantitat que es paga, ja que es distribueix per mesos amb una quota plana que es pot sol·licitar i donar de baixa en qualsevol moment i sense despeses afegides.

En donar-se d’alta al nou sistema, proposem a l’usuari una quota mensual a pagar basada en l’històric del consum real del client. Al cap de l’any es regularitza l’import abonat i si s’ha pagat més del que s’ha consumit, des d'Aterca retornarem a l’usuari la xifra cobrada de més. En cas contrari, el client pagarà la diferència que, segons quina sigui la quantitat, es podrà fraccionar automàticament en tres mesos. La sol·licitud d’alta d'aquest sistema de pagament, anomenat 12 Gotes, es pot fer a l’Oficina Virtual, al centre d’atenció telefònica o a l’oficina de la companyia.

:


Aterca promou el compromís social entre treballadors i clients
dimecres, 28 / desembre / 2016
Donació roba

El passat dia 20 de desembre Aterca va realitzar una donació de roba a la Fundació Deixalles, organització molt compromesa socialment i amb la qual la companyia ha col·laborat en els darrers anys. El passat mes de novembre es va iniciar la campanya de recollida de roba entre els treballadors i es va recollir un gran nombre de peces per a la seva oportuna distribució.

No obstant això, i lluny de promoure aquest tipus d'activitats únicament en aquestes dates assenyalades, s'han iniciat relacions amb l'Associació Espanyola Contra el Càncer i amb la Fundació Natzaret. L'objectiu és realitzar diverses col·laboracions al 2017, no només amb iniciatives solidàries destinades a la tasca d'aquestes organitzacions, sinó també amb el foment i la pràctica d'hàbits saludables.

Aterca promou el compromís social entre treballadors i clients, mitjançant col·laboracions amb organitzacions, per tal de conscienciar de la importància de donar suport a accions solidàries.

:


Aterca col·labora amb l’Ajuntament de Calvià per incentivar l’estalvi d’aigua
dimarts, 23 / agost / 2016
Logo campanya conscienciació
A causa de la situació de sequera que actualment pateixen les Illes Balears, Aterca està col·laborant amb l’Ajuntament de Calvià en la campanya d’estalvi d’aigua engegada pel Govern Balear a l’inici de l’estiu. L’objectiu d’aquesta campanya és sensibilitzar la ciutadania de la importància de fer un ús més racional de l'aigua.   En època d’estiu la població de les Illes Balears es triplica per l’arribada de turistes, fet que suposa un augment raonable del consum d’aigua potable. Enguany, com a conseqüència de la manca de pluges, les reserves d’aigua són escasses i és imprescindible fer un ús responsable d’aquest recurs preuat.   D’aquesta manera, Aterca ha inclòs al peu de les factures d’aquest municipi el missatge d’estalvi institucional dissenyat per aquesta campanya de conscienciació.

:


Planta't i passa't a la factura sense paper
divendres, 8 / abril / 2016
Passa't a la factura sense paper

Des del passat 21 de març, l'oficina d’Aterca a Calvià obsequia amb una planta a tothom qui fa el canvi a la factura sense paper, una opció gratuïta i responsable amb el medi ambient. Aquesta iniciativa pretén reduir l’impacte que suposa l’ús del paper, fent més sostenible i eficient aquesta comunicació.

Pots aconseguir la teva planta a l'oficina d'Aterca a Calvià, ubicada al carrer Alacant, 30 del Polígon Son Bugadelles.

Planta’t i passa’t a la factura sense paper.

:


ATERCA COL·LABORA UN COP MÉS EN ACCIONS SOLIDÀRIES
dimarts, 29 / desembre / 2015
Recollida d'aliments i productes de neteja

A Aterca la consciència social és clau en tots els departaments. És per això que, un any més, s'han desenvolupat iniciatives solidàries que afavoreixin els més necessitats.

Des de la seu d'Aterca, s'han realitzat diverses campanyes aquest mes de desembre en col·laboració amb Hidrobal i Càritas.

Campanya "Rebost"

Càritas va impulsar una campanya de recollida d'aliments i de productes de neteja personal i de la llar, tal i com fa cada any en dates properes a les festes de Nadal.

Els treballadors d'Aterca van col·laborar amb aportacions de productes de neteja i aliments i es van oferir a portar la recol·lecta fins a les instal·lacions de Càritas de Palmanova, lliurant-la al responsable de Càritas de la zona, el senyor Salvador Pinya qui posteriorment, va ensenyar al director d'Aterca, Guillermo Carbonero, el funcionament del punt de repartiment de Càritas Palmanova.

La consciència de la realitat que es viu a la nostra societat és molt present a Aterca, per això es desenvoluparan campanyes de recollida d'aliments al llarg del 2016.

Campanya de recollida de joguines

Després de la campanya de recollida de joguines de Càritas Mallorca, l'entitat pretén desenvolupar uns tallers de joguines, a través dels quals es practica la inserció social i laboral. Aterca ha ofert les seves instal·lacions també per a aquesta campanya. Gràcies a la participació de clients i dels treballadors, es van recollir nombroses joguines que Càritas va recollir a la seu de Aterca i Hidrobal.

A través d'aquestes col·laboracions Aterca es manté fidel al seu enfocament: millorant el medi ambient amb el reciclatge de joguines i, d'altra banda, ajudant a que aquelles persones amb dificultats d'inserció laboral tinguin l'oportunitat de treballar en els tallers de reciclatge de joguines.

:


Renovació d'un tram de canonada a El Toro
dijous, 9 / juliol / 2015
Obres de renovació a El Toro

Aterca ha finalitzat l'actuació de millora al nucli del Toro. L'obra ha consistit en la sectorització de la zona en dos pisos de pressió i en l'ampliació de la xarxa d'abastament en diversos carrers.

La diferència de cota entre la part més alta i la més baixa d'aquesta zona, és molt elevada i provocava incidències a la xarxa d'abastament, amb les consegüents molèsties de talls de subministrament als abonats.

Amb aquesta sectorització s'han reduït les pressions de la part baixa, disminuint així el nombre d'avaries i millorant també la garantia de subministrament. A més, ara es podran aïllar trams petits en cas d'avaria, aconseguint així que els talls d'aigua afectin el menor nombre possible d'abonats.

:


Finalitza la renovació de la xarxa de Santa Ponça
dijous, 26 / febrer / 2015
Obres a El Toro (Santa Ponça)

En pocs dies finalitzaran les obres que Aterca va iniciar el mes de novembre al Carrer Illa, Avinguda del Mar i Carretera de Magaluf, a Santa Ponça.

L’obra ha consistit, en primer lloc, en la sectorització de la xarxa de El Toro en dos pisos de pressió, reduint la pressió a la zona baixa, fet que suposarà una reducció en el nombre d’avaries que fins aleshores es donaven lloc a causa de la forta pressió.

D’altra banda, s’han renovat 1.200 metres linials amb canonades de fundició dúctil d’un diàmetre de 150mm i 100mm respectivament. A més, s’ha ampliat la xarxa de subministrament en diversos carrers amb la finalitat d’aïllar petits trams en cas d’avaria, evitant el tall d’aigua a abonats de la mateixa zona.

:


Aterca renova la xarxa arterial de Santa Ponça
dilluns, 24 / novembre / 2014
Vies de circulació alternatives

Aterca inicia avui les obres de renovació de la xarxa arterial de Santa Ponça. El tram de canonada que serà renovat té una longitud de 700 metres i es substituirà per una nova canonada de fundició dúctil d’un diàmetre de 300mm. La nova canonada formarà part de la xarxa arterial de subministrament a Nova Santa Ponça, a través de la qual s'abasteix aproximadament al 85% de la xarxa de Santa Ponça, i al voltant del 60% de la xarxa gestionada per Aterca. Amb aquesta actuació es millorarà la garantia de subministrament d’aigua a tota la zona de Nova Santa Ponça.

Amb motiu d’aquestes obres, es procedirà al tall del trànsit a l’Avinguda Jaume I, el qual serà reprès un cop finalitzades les obres. Es preveu que aquesta actuació de millora tingui una durada aproximada de 3 mesos.

Podeu consultar les vies alternatives de circulació en el document adjunt i us preguem disculpeu les molèsties que us pugui ocasionar.

 

Vies alternatives de circulació

:


Les nostres "Regles Que Salven"
dilluns, 18 / agost / 2014
regles que salven

Durant 2014 tots els operaris d'Aterca, ja siguin de xarxa o els treballadors de plantes potabilitzadores o depuradores, assisteixen a reunions periòdiques per tractar i desenvolupar cadascuna de “Les nostres Regles Que Salven”.

Es tracta de deu regles molt senzilles, basades en l’experiència real de les empreses del Grup, enunciades amb l’objectiu d’assolir “Zero accidents mortals” a les tasques portades a terme habitualment en l’activitat de l’empresa.

Les reunions es celebren mensualment, són dirigides pel responsable dels treballadors i en elles els operaris són capaços de posar en context cadascuna de les Regles Que Salven, analitzar les desviacions que es poden produir en situacions reals de treball i comprometre’s a respectar cada regla. 

El compromís individual i col·lectiu de cadascuna de les regles que salven és fonamental per a preservar la seguretat laboral a l’empresa.

La reunió d’equip que es porta terme es recolza amb material de suport, targetes i pòsters tipus roll-up on es presenten les Regles Que Salven.

:

Enllaç a l'oficina virtual Enllaç a la pàgina de la factura sense paper Enllaç als talls programats