Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, facilitar un accés més ràpid als mateixos i personalitzar mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús.Podeu obtenir més informació a la nostra política de cookies

x
CUSTOMER COUNSEL
mans

Per potenciar el diàleg i el compromís amb els seus clients, s'ha decidit implantar la figura del Customer Counsel a l'organització:

  •  És una figura que analitza d’una manera personalitzada cada reclamació que rep dels clients que no estan d’acord amb la resposta que han rebut per part de l’empresa.
  •  Promou la mediació entre el client i l’empresa.
  • Constitueix l’última opció amigable, dins d’Aquadom, per respondre al client i trobar una solució a la seva reclamació. 
  • Actua amb imparcialitat davant de les parts, amb transparència en la gestió, amb confidencialitat de la informació i amb independència respecte a les àrees d’atenció al client.
  •  La seva missió és la defensa i la protecció dels drets dels clients derivats de la seva relació amb qualsevol de les empreses adherides, de les que en forma part ATERCA.

 Si necessites la mediació del Customer Counsel accedeix al seu web des d'aquí  + informació

Enllaç a l'oficina virtual Enllaç a la pàgina de la factura sense paper Enllaç als talls programats